Up and go

Hej!
Jahapp, Foki blev alltså årets blogg! Kände det faktiskt på mej ^^
Hmm.. Japp Kissie förtjänade sitt pris! ;)

Jaja, jag sitter just nu i mitt rum och messar med Tove o lite sånt! Kom hem från dansen för typ 50 minuter sen och har hunnit tvätta bort sminket (vem vill ha kladd i fejset när ingen ser? x)) och duschat håret. Snackat lite med Jajja osv. Btw, hon har frågstund just nu, besök hennes blogg ( www.aboutjajja.blogg.se ) och fråga på!

jag borde plugga inför provet på onsdag, men jag läser väl igenom anteckningarna och instuderingsfrågorna och pluggar mer imorrn! Åhh, vad jag hatar de sista veckornan inna lovet, och man måste ligga i som fan för att inte få plugga på själva lovet.. :(

That's pretty much it, comment please! :D
// your girl! ;)


Kommentera gärna!;)♥

♥Gracias!♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar♥:

RSS 2.0